VANNER

Fick en kommentar av en tjej som fragade om jag inte kunde lagga upp bilder pa mina narmaste vanner och forklara varfor de ar mina narmsta, och sjalvklart kan jag det!

Har manga acquaintances, men fa riktigt riktigt bra vanner.



En av mina narmsta ar Lisa, en till utbytesstudent fran min organisation fran Island.
Kande henne inte sa bra term 3 men nar vi borjade i samma klass term 4 sa larde vi kanna varandra battre. Hon ar verkligen one of a kind, med en speciell humor och riktigt social! (Btw Islandska ar fett likt svenska hade ingen aning, och hon har lart sig danska i skolan sa ibland nar vi inte vill att nagon annan ska forsta sa snackar vi svenskdanska med varandra fett nice)

En annan av mina narmsta ar faktiskt min sister from another mister. I borjan trodde jag att hon var lite trakig och var inte saker pa om hon gillade mig (vet inte riktigt varfor jag trodde det) men nar jag val borjade kanna mig hemma och lara kanna henne insag jag att det verkligen inte var sa! Mitt liv har hade varit valdigt annorlunda utan henne. Hon bjuder med mig pa olika event och ser till att vi sa ofta som mojligt kan hitta pa nagot. Valdigt snall och rolig person!


Zoe har ocksa blivit en av mina narmsta. Vi har aldrig haft samma class men har gemensamma vanner. Hon ar fran Kina och flyttade hit cirka 3 ar sen, sa hon kan relatera hur det kanns att lamna sitt land.
Mikah & Elizabeth ar inte mina narmsta vanner, fast vi traffas dock varje dag during lunch och ibland har vi tjejkvallar o sa. Riktigt snalla tjejer som har gjort sa jag trivts battre i skolan!


Meet Nevada - En tjej som jag har advo med. Nar jag kom till skolan placerade min larare mig jamte henne och redan fran borjan borjade vi snacka och hon var riktigt social och snall. Hon kommer fran Arkansas och flyttade hit forra aret sa hon vet ocksa lite hur det kanns att flytta hemifran och borja en helt ny skola dar man inte kanner nagon. Vi har alltid mycket att prata om. Och denna term har vi Creative Writing tillsammans med!

Jared & Will (och Ifeanyi som inte ar med pa bild). Jared var min forsta van pa co. Redan fran forsta dagen erbjod han sig att folja mig till min nasta class och ar valdigt social och oppen. Vi hade 2 classes tillsammans, Problem Solving och Criminalistics, och vi snackade alltid da och blev bara narmare och narmare varandra. Han ar en av mina basta vanner har, kan verkligen vara helt mig sjalv med honom och vi har alltid roligt ihop.
Will & Ifeanyi har varit basta vanner med Jared sedan de var valdigt sma och eftersom jag ar med Jared hela tiden larde jag kanna dem ocksa, samt Will var i min Criminalistics class. Riktigt skona killar som ar lite knappa men valdigt snalla. Omojligt att ha trakigt nar man umgas med dem!
 




Sist men inte minst, Lucia! Vet inte riktigt vad jag kan skriva om henne for det finns sa himla mycket!
Hon ar utbytesstudent fran Spanien och min host mom ar hennes Liasion (typ fadder eller hur man ska forklara det). Hon ar i borjan en lite blyg och forsiktig tjej men nar man lar kanna henne ar hon varldens basta!
Hon ar verkligen min narmsta narmsta kompis har. Vi pratar alltid om vara planer i framtiden, hur vi ska besoka varandra. Det har ar en vanskap som jag vet kommer vara forevigt. Hon ar otroligt snall, forstaende och man kan prata om allt med henne! Vi har valdigt mycket gemensamt och tanker valdigt lika. Vi hittar alltid pa saker ihop (som ni nog markt by now haha)

Sa sammanfattning ar att mina tva allra basta vanner har ar Lucia och Jared, dock finns det manga fler jag skulle kunna presentera men som jag inte har bilder pa. Last term hade jag lite andra vanner med som man tyvarr har glidit ifran fran, valdigt trakigt!
1st period, economics, sa umgas jag mest med Lisa, Noor och Erin.
2nd period, World History, umgas jag mest med Delaney och Mia.
3rd period (lunch) har jag med lite blandat folk, oftast forst med Mia, Elizabeth, Mikah, Rebekah, Zoe, Steven, Jared, men slutar oftast med att jag och Jared gar over till Will och Ifeanyi.
4th period, English 11, ar jag mest med John, John, Jairo och Nidhi. Riktigt skon klass och har alltid roligt med dem haha de ar verkligen speciella.
5th period, Creative Writing, ar jag mest med Nidhi, Matt, Maria, Matt, Remy, Josaiah och Angel.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0