VALBORG

Idag var en lite annorlunda dag.
Eftersom vi har reverse minimum days den har veckan (gor min dag) sa tog jag och Jared tillfallet i akt och stack till Stagecoach pa morgonen och at frukost. Sedan cyklade vi till skolan, har inte cyklat pa 5 manader nu, och hemma gor jag det hela tiden, sa det kandes skont. Kande mig lite friare, att jag inte behovde ta bilen och att jag nu lattare kan transportera mig sjalv. Det var sa varmt idag, och imorgon ska det bli annu varmare. Sa skont.
Efter skolan foljde jag med Jared hem och vi stack till en park nara hans hus och bara njot av vadret, spelade tennis osaa sen stack jag hem och hoppade i poolen, hade langtat hela dagen haha.

Imorgon blir det troligtvis sola, bada och yoga. Sa skont med inget plugg nu i slutet.
Sen till helgen blir det Western festival och Cinco de Mayo! (Sa sjukt att jag faktiskt utvecklat mina spanskaskills ytterliggare pga att jag ar i Kalifornien som ar sa nara Mexico haha??)




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0