SENIOR GOODBYE/FIREFLY RACE

I fredags var det Senior goodbye rally. Så sorgligt. Sista rallyt någonsin i mitt liv. Ännu en påminnelse om att den här resan snart är över. Vill inte. Önskar verkligen att svenska skolor hade sån school spirit som de har här, något av det jag kommer sakna mest.

Vi hade ljustema så allt var nedsläckt och alla hade neonljus osv. Körde games, hype uppträdde och vi hade en senior slide show, där man får skicka in sina egna bilder. Och någon hade skickat in en bild på mig men har ingen aning om vem??

På kvällen stack jag, Lisa och Zoe till Senior Sunset. Alla seniors samlades vid läkarna vid the football field och kollade på solnedgången (i början av skolåret hade de senior sunrise). Sen stack vi vidare till Black and White dance, också där ljustema.

Först va det som det ofta är på fester, rätt tråkigt och det var mindre folk än vanligt, men senare var det jättekul! Dansade, sjöng och hade kul med vänner och främlingar. Dock kommer jag nog aldrig att vänja mig vid grinding haha. O de spelar typ bara grindmusik istället för hoppmusik så man vet inte riktigt hur man ska dansa. Ok. Så intressant.
På lördagskvällen var det dags för Firefly race i Sacramento med Lucia! Vi fick självlysande kläder där och hade köpt 1000 glowsticks och face paint haha. Var fett mysigt och coolt! Är dödstrött så nu ska jag sova. Nattii
Noor och jag :)

Kommentarer
Postat av: Älsklingssyrran <3

Vad solbränd och fin du är :)

2014-05-12 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0