SANTA CRUZ/BACKSTREET BOYS

Igår var helt magisk! Har nu hört Avril Lavigne sjunga sk8erboi och Complicated och Backstreet boys sjunga I want it that way, nu kan jag dö lycklig. Sån nostalgi att höra dem! Det var jag, Mary, Chelsea och Lucia som gick. Det var en outdoor concert och det var riktigt mysigt. Vi satt med filtar och mat i gräset och klockan var nio på kvällen och solen var fortfarande uppe och det var varmt.

Idag var jag med Mary, Lucia och Lisa i Santa Cruz! Har varit så taggad på att åka dit för värsta många av mina kompisar har åkt dit och alla älskar det.

Vi gick på the board walk, shoppade, åkte roller coasters, solade och badade. En riktigt skön dag helt enkelt och så roligt att besöka nya platser! Ska kanske med Mary och Rob till San Diego i juni, det hade varit awesome!!

Taggar att åka till L.A igen för att se Hollywood och Santa Monica. Mary o jag ska hika upp till Hollywoodskylten:):)
























Kommentarer
Postat av: Cecilia

åh lyckost dig! Vill också se backstreet boys live. Dom har skrivit avrils efternamn helt fel!! Lol

2014-05-27 @ 14:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0