KAN MAN NÅGONSIN VARA REDO ATT TA FARVÄL?

Är just nu hos Lisa, hon sover just nu för hon har varit uppe hela natten pga The Senior Disneyland Trip.

Vi har precis kommit hem från Pre-return orientation och gud vad sorgligt det är. Mår helt ärligt jättedåligt av att bara tänka på det. Ni kan inte föreställa er. Och jag kan inte föreställa mig hur dåligt jag kommer må när det väl är dags.

Vi pratade om hur vi har utvecklats under vårt år och hur det kommer att bli när vi kommer hem. Herregud. Hem? Det här är mitt hem. Jag har två hem. Kommer aldrig mer känna mig 100% hemma. Om man ändå kunde leva i två världar samtidigt..Det börjar närma sig nu. Folk packar och säger hejdå till kompisar. Jag är inte redo för det. Vet att jag låter dramatisk, men jag är faktiskt lite rädd. Rädd över vad som väntar.

Just nu försöker jag bara njuta av tiden jag har kvar till max. Umgås med mina kompisar och vänner hela tiden. Kommer sakna dem så otroligt mycket. Så himla mycket känslor just nu. Går inte att förklara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0