GRADUATION

Livet ar verkligen en dans pa rosor just nu. Lyckorus varje dag. Sa otroligt lycklig.

Kan inte fatta att det var sista dagen for mig pa Cosumnes Oaks High School, ah gud vad jag kommer sakna den skolan <3. Alla manniskor och classes dar, school spirit. Var svart att lamna idag. Sa mina forsta hejdan, kandes konstigt. Kan inte riktigt saga hejda for jag inser aldrig riktigt hur lang tid det kan ta tills man traffas igen, om man nagonsin traffas igen.

Igar var helt otrolig. Jag och Lisa gick dress shopping (dock lanade jag en klanning av Mary i sista minuten hehe thank god for sisters) sedan gick vi hem till henne och fixade till oss. Efter det stack vi till Sleep Train Arena dar graduation skulle vara. Alla var sa himla glada och fina i sina cap and gowns. Vi stallde upp i leden som vi har rehearsed med innan, allt maste ske valdigt strikt. Ga i takt, Stalla sig och satta sig samtidigt osv. Hade varldens skonaste personer jamte mig sa det hjalpte ju ocksa.

Hade ett "American High School movie"-ogonblick. Nar alla satt ner med sina kostymer och det fanns en scen och en stor publik medan det spelades musik. The Valedictorian holl tal, rektorn med och the vocal ensemble sjong. Sedan borjade diplomutdelandet. Varje namn pa varenda senior raknades upp. Ni kan ju tanka er hur lang tid det tar. Appladerna forsvann mer och mer ju langre ner pa listan man kom haha. Var faktiskt lite nervos innan jag gick upp pa scenen, vet inte riktigt varfor. Men var riktigt kul och blev forvanad over att manga personer ropade mitt namn och appladerade(sag dock inte vilka) nar jag gick upp pa scenen, for min familj var inte dar.

Fick ju saklart inget diploma men fick daremot ett certificate.
Efterat tog vi bilder med vara kompisar, dock kanner jag inte sa manga seniors och hittade inte alla mina kompisar bland allt folk menmen. Lisas mamma tog massa foton sa nar jag far dem ska jag ladda upp dem! Hon ar en proffsfotograf sa hon tar riktigt bra bilder.

Vi at pa restaurang med hennes familj och sedan var det dags for grad night!
Det var sa himla roligt! Forst nar man kom dit sa var man lite tveksam, inte jattemycket folk och trodde det skulle finnas fler grejer att gora, men tiden bara flog forbi! Var mest med Lisa, Will & Ifeanyi och vi utmanade varandra i olika games de hade dar, skaffade hennatatuering, gambling, dodgeball pa trampolines och indoor surfing var ju a first. Det var mycket svarare pa den maskinen an i verkligheten, och wayy less funny men det var anda kul!

I slutet av kvallen korde vi paintball, forsta gangen for mig. Jag var ju som vanligt helt lost men det var valdigt laskigt och kul haha tog det pa dodligt allvar. Mina knan ar helt forstorda just nu, helt blodiga efter allt slangande pa marken hehe..det var vart det!

I slutet av kvallen hade de en hypnosshow, valdigt haftigt! Olika seniors fick komma upp och bli hypnotiserade och det var sa himla kul haha dog at vissa saker de gjorde. Vissa stela/blyga personer verkligen went crazy. Ar sa nyfiken pa om de spelade eller inte!! Kandes inte som det iallafall. Onskar att han hade hypnotiserat mig sa jag hade vetat for sure!

Efter grad night stack jag hem cirka 6 pa morgonen for att sova 2 timmar och dra till skolan for en final. Var ju inte lite dod. Sen hangde jag med Zoe, Jared, Will och Ifeanyi. Alltid lika roligt! Vi ska traffas imorgon med for en picknick i parken, sa taggad haha..





Me & Lisa and our favorite teacher Mr. McCurdy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0