CINCO DE MAYO

Denna helgen har varit den bästa på länge! Härligt väder, härliga kompisar, härligt liv helt enkelt.

På lördagen stack jag,  Zoey och Jared på Elk Grove's Western festival. Vi kollade på paraden de hade, stack till Elk Grove Park där de hade flea market och samples. Åt min första corndog! Stolt. Det var lite som ett tivoli med massa karuseller och stånd där man kunde vinna priser.

Sen stack vi hem till mig en stund för att sedan fortsätta till Starbucks och chilla där och slutade med att vi stack till Zoe och bara snackade,  åt och kollade film osv. Bra dag!

Idag var jag, Mary, Rob och Lucia i Sacramento på Cinco de Mayo! Jag och Mary måste varit de enda blondinerna där. Fullt av Mexikanare överallt haha. De spelade musik och hade massa ställen där man kunde äta mexikanskt.

Sen stack vi till Old Sacramento och åt frozen yoghurt för att sedan kolla oss runt lite random på ett animal care center. Aldrig varit på något sådant men alla hundarna var så grymt söta!

Helt sjukt hur min rädsla för hundar har ändrats så mycket och gjort mig raka motsatsen. Aja, in a while crocodile




 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0