ST PATRICK'S DAY

Riktigt härlig dag idag! Idag var första skoldagen på den nya terminen. Kändes som att vi kom tillbaka till skolan från att ha haft sommarlov eller något haha.

Första lektionen hade jag economics, lite svårt att säga vad jag tycker om lektionerna redan för vi har ju bara gått en dag men det verkade ändå rätt nice!

Second period hade jag world history där jag träffade två schyssta tjejer som jag sedan lunchade med.

Köpte äntligen prom tickets med, sista dagen haha.. prom är på lördag och jag har inte skaffat klänning än, bra jobbat Klara..

4th period var det English 11, verkar som jag har en riktigt skön klass där så det va nice.

5th period hade jag Creative Writing, varit så taggad på den klassen haha! Läraren verkade bra och vi fick roliga uppgifter.

Efter skolan gjorde jag läxorna vi fått redan första dagen...haha. Sen gick jag ut med Duncan i det fina vädret. Det var verkligen så mysigt, riktigt vår/sommarväder. Gick till parken där folk spelade baseball och grillade och folk gick i tunna kläder. Riktigt mysigt. Det har varit riktigt bra väder här, 27 grader i helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0