PEARL HARBOR

Dag 5 hikade vi upp till Diamond head. Helt otrolig utsikt! Sen fick vi free time så vi strövade längs gatorna, solade och badade osv. Sen stack vi till Bubbagump, som är inspirerat efter filmen Forrest gump(pappa du skulle alskat det lol), de hade en affär där man kunde köpa massa saker från filmen o så. Sen stack vi till ett av världens största shoppingcenter.

Dag 6 så gick vi till Pearl Harbor. Mäktig känsla! Vi städade o kollade runt o kollade på film. Sen shoppade jag loss massa souvenirer o presenter hehe. Sen stack vi till en restaurang och gick runt på gatorna osv!
 

Utsikten fran Diamond head


 Fran the rooftop @ our hotel

Snyggaste statflaggan helt arligt

Basta roomisarna <3 <3 <3
 

Street dancers
 

Ready for Luau

Hah basta bussresan hem
Pearl Harbor & USS Arizona






 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det enda jag tänker på när jag ser streetdancerbilden på dig tänker jag ''Klara in her natural habitant''.

2014-03-19 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0