ONEREPUBLIC/THE SCRIPT

Tänkte passa på att skriva ett blogginlägg medan jag väntar på att mom ska bli redo för att sticka till gymmet.

De senaste dagarna har varit varma och härliga. Har varit med Lucia och mest gjort det vi brukar göra - ta en Starbucks och bara gå runt och prata om allt och inget i solen. Nu är hon i Boston för en vecka. Tråkigt. Vi kollade på The Fault In Our Stars premiären med Celestine och Meriam. Riktigt bra var den! Och vi stack till Rosevilles galleria som är känd över att vara så stor. Har nu äntligen köpt alla presenter och grejer jag behöver till hemfärden, är helt pank nu.
Kelsey och Lyle kom även på besök från L.A.

Jag gick på min kompis Micahs grad party som var supernice, och där träffade jag en tjej som också hade varit senior på co som jag klickade med direkt! Kanske ska på drive in movie med henne och några andra på torsdag.

Igår var jag på Onerepublic, The Script & American Authors konsert i Sleep Train Arena med Rob, Mary, Kiri, Marin och Alex. Så mysigt där och banden var jättebra. Elva på kvällen och 30 grader..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0