COLORFESTIVAL

De senaste dagarna har jag varit fullt upptagen av att vara med kompisar. Mest Jared, Will och Ifeanyi som vanligt. Men har bara en vecka kvar av mitt utbytesår att umgås med Jared för sen åker jag till L.A och när jag kommer tillbaka har han åkt till Mexico och kommer inte tillbaka förrän jag åkt hem..glad för hans skull såklart, önskar bara att han kunde åka efter att jag åkt. Fast hans pappa är väldigt uppmuntrande till att åka och besöka Sverige, han vill till och med att Jared ska bli utbytesstudent. 

Lucia kommer hem idag med! Och det är samma visa med henne. Bara en vecka kvar. Dock så får jag ju iallafall träffa henne på the goodbye orientation i Truckee innan hon åker.

Idag har jag varit på Colorfestival i Sacramento med Mary, Rob och Robs mamma. Igår var jag på fest hos grannarna och Jordan bjöd med mig lite spontant på premiären av 22 Jump Street! Fattar inte varför vi inte umgåtts mer, har så kul ihop.

Idag har jag varit pa yoga med mom, Mary och Marlene! Nu ska vi go rafting in the river

Här kommer alla möjliga bilder från senaste tiden.
 


 

 





 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0