AFTERMATH

Soo..what happens now? 

Jared delayed his flight för att kunna umgås mer med mig, hur gulligt? Dock bara fyra dagar men det är ju alltid något. Idag hade vi bbq att his place som en hejdafest innan han aker. Det var Jared, Will, Ifeanyi och Donovan saklart, och sen resten av Jareds familj. Har inte traffat dem pa lange nu sa det var riktigt trevligt. Will hade sett pa Lisas instagram att hon var pavag hem, och jag har inte traffat han pa valdigt lange sa han trodde att jag akte hem igar ocksa. Han var jatteupprord och ledsen over att han inte fick saga hejda, haha sa gullig.

Mom har bokat biljetter till Adam Lamberts (som hon är tokig i) konsert i San Jose imorgon. Har aldrig varit där och det jag hört av honom har varit bra, så det blir nog roligt. Sen ska jag antagligen umgas med killarna som vanligt innan. 

Mom vill ta med mig till hennes bror i Mammoth och visa mig runt där. Ed ville träffas och ta en sista fika ihop.

Känner mig så stressad. Har bara två veckor kvar och så mycket kvar jag vill göra innan jag åker! Ha massa starbucks och all mat etc som inte finns hemma, umgås, yoga och säga hejdå till alla kompisar, familj och hundar(<3). Har ärligt talat inte sett Duncan så lycklig som när jag kom hem från San Diego, kände mig så älskad haha och hade saknat the pups så mycket. 

Ska fira 4th of July, so excited. Vet dock inte vad jag/vi ska göra än!

Har kommer lite random bilder 


Mary, random hund jag glomt namnet pa, och Simba house sitting <3 (ja han ser alltid valdigt forbannad ut och ni ska hora honom jama) 





Sista dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0