TILLBAKA

Äntligen tillbaka i skolan och med mycket nytt att berätta!

Jag har gått med i en club, clean teen, för min kompis var med där och sa åt mig att joina, ska dock se vad mer för slags klubbar det finns. Clean teen är för folk som inte dricker eller tar droger tror jag. Har ju bara gått på ett möte än så länge så vet inte än!

Jag har blivit sopran i kören, så glad och chockad för jag har alltid varit alt förut men tydligen kan jag nå högre än vad jag trodde! :)
Samt att min lärare hörde mig spela piano och låta mig spela en låt med kören i ett uppträdande! Och jag ska medverka i vårmusikalen!

Jag ska troligen gå till Sadie Hawkins dansen med Jared!

Och äntligen...är resan till Hawaii bokad och fixad!! Åker i mars. Så taggad det har ju varit en drömdestination så länge jag kan minnas..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0