SJUK

Imorgon borjar skolan och jag ar sjuk. Har varit det sen vi kom hem fran Disneyland. (Forlat men idag orkar jag faktiskt inte fixa sa ni far alla svenska bokstaver haha)
Hoppas verkligen jag mar battre imorgon, har forsokt gora allt mojligt for att jag ska ma battre!

Idag var jag pa en orientation pa min skola dar vi valde vilka classes jag ska ta, de fanns valdigt manga att valja mellan och nagra var obligatoriska, de amnena jag valde var:
* California History
* Intro to Culinary Arts
* Food & Nutrition
* Astronomy
* English
* Criminalistics
* Economics
* American Government
* P.E (Personal Fitness)
* Creative Writing (Hoppas verkligen jag far den!)
* Concert Choir
* Music Appreciation
* Leadership

Fanns manga classes som verkade roliga men manga var man tvungen att ga tva terminer pa och jag ar ju bara har en sa..


Dock ar det inte sakert att jag far alla dem for de kanske ar fulla, det far jag reda pa mer om imorgon, da blir jag istallet signed up till nagra andra classes som de valjer at mig.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen skräll att du tar food & nutrition XD

2014-01-07 @ 00:46:35
Postat av: Ebba

Eee oj #fitsperation

2014-01-07 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0