MISSION TRIP

Var ju som sagt i kyrkan med min hostmom igar och de pratade om en mission trip.
Jag bara kande att det har ar nagot jag maste gora!

Jag har velat gora det i snart fyra ar nu och nu har jag chansen, en vecka i april!

Jag pratade med Kathleen och hon sa att vi kunde stanna kvar pa deras informationsmote, vilket bara gjorde mig mer taggad och det kandes sa ratt!
Kathleen har sjalv varit pa tva stycken och min syster Mary ocksa. Jag pratade med Mary och hon lat pa att aka hon med! Det kostar 600 dollars, men man kan fa hjalp av sponsorer att bidra med pengar.

Sa nar Mary och Dad kommer hem fran Los Angeles ska vi prata mer om det.

Pa denna mission trippen ska vi aka ner till Mexiko och bygga tva hus och aven leka med barnen dar till exempel fotboll, baseball och samt lara dem nya saker.
Otroligt intressant och jag tror verkligen det ar en upplevelse for livet som man maste gora.

Alla sager att de vill gora skillnad, men inte alla gor det. Jag vill inte vara en av de personerna jag vill verkligen forsoka gora skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0