HOMECOMING

Gammalt inlägg.

Kom nyss hem från homecoming! Eller ja, egentligen Denny's för vi stack dit efteråt.

Började dagen med att få manikyr med Emily och Kaelyn, har aldrig gjort det innan så det var nice haha.

Sen stack vi till Angels (ja det är hans namn) hus och fixade oss tillsammans med massa annat folk. Emily sminkade mig och Angel lockade mitt hår. Vi tog massa bilder tillsammans som jag nog kommer lägga upp här om jag får tag på dem.

Sen stack vi till Sadie's, som var i skolans gympasal. Det var rätt roligt. Kunde dock varit lite roligare låtar kände knappt igen någon låt, dock gjorde ju alla amerikanarna det men ja..

I fredags var jag hos David med han och hans kompisar för han fyllde år. Vi åt pizza och tårta, snackade en massa, spelade cod och gjorde en roadtrip till Pink Berry för de tyckte det var helkonstigt att jag aldrig varit där innan! Det var jättetrevligt, hans kompisar var så roliga och snälla, skönaste dagen på länge!

Idag har jag bara jobbat som servitris med Lucia! Har varit rätt mysigt faktiskt. Vi har diskat, dukat, torkat bord, tvättat fönster, serverat osv. Nu är jag helt slut efter en fullbokad helg. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0