SURPRISE

Efter skolan så hämtade Mary upp mig och hon bjöd mig på pedikyr som tidig födelsedagspresent! Har aldrig haft det förut, fett skönt haha.

Sen så (trodde jag) att mom skulle skjutsa hem mig för Mary skulle jobba, men hon ville bara köpa en glass först, så går vi in på Leatherby's och så ser jag Angel och ba nämen där är ju min kompis,  och sen kommer jag närmare så var massa av mina kompisar där!
Mary och mom hade alltså arrangerat en överraskningsfest till mig! Eller ja..jag fyller ju inte år förrän på onsdag så jag blev verkligen överraskad! Och glad! Verkligen hur gulligt som helst av dem, väldigt tacksam! Och glassen var så otroligt god, ligger fortfarande i matkoma!






 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin & Christer Jacobsson

Grattis Klara på din 18-årsdag
Hoppas att du har det bra i USA
Med vänlig hälsning Karin & Christer(dina ex-grannar)

Svar: tack sa mycket!!
Klara Strand

2014-02-05 @ 12:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0