SUPER BOWL

Hej! Har inte uppdaterat på länge men har haft mycket att göra som vanligt! Skola, plugg, träna osv.

I fredags var jag med massa kompisar hos Emily. Det var jättemysigt! Vi var i hennes garage och spelade pingis, gta, åt pizza, dansade och lyssnade på musik med strobelight och körde massa lekar. Det var meningen att det skulle vara en movienight men blev mer som en fest haha.

I lördags så gick jag på bio med Jared, Hunger games!

Och idag har jag kollat på Super Bowl med massa andra utbytesstudenter hos Paola och Thalyssa! Det var också riktigt mysigt.

Nästa helg ska jag på Potluck, fira Lucia och kanske följa med David och åka skidor vid Tahoe!! Fett taggad






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0