SKIDRESA

Var ju tankt att jag skulle aka skidor imorgon med Dylan, David och Davids familj, men sa blir det inte!
Det har varit sa daligt vader nu den senaste veckan sa Davids parents tror inte att det kommer bli nagon bra skidakning imorgon, vilket ar synd for jag var jattetaggad!
Dock ska de kanske aka en annan gang och fragade min mom om jag mojligen skulle kunna ta ledigt fran skolan nagon dag, hoppaass.

Idag har jag varit pa en potluck hos Lucia. Trodde verkligen mer folk skulle komma men vi var bara 5 studenter och vara familjer! Jag hade min presentation om Sverige, Lucia om Spanien, Lisa om Island och vi at och snackade o sa.

Imorgon ska jag pa Lucias fodelsedagsfest som hennes kompisar anordnat till henne, ska bli kul att fa traffa alla hennes kompisar! Och pa mandag ar vi lediga (tre mandagar pa raken nu, kommer bli nice!)
Sen gar jag i skolan tisdag onsdag och sen bar det av till Vegas! :D Fett taggad! Kommer tillbaka pa tisdag och da kor de mig direkt till skolan pa morgonen haha.



 
 

Kommentarer
Postat av: Ninja-Joel

Tråkigt att det inte blev någon skidåkning, hoppas att det blir det någon annan gång! Vad är potluck för något?

Svar: ja det far vi hoppas! knytkalas!
Klara Strand

2014-02-09 @ 15:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0