18

Vad har hänt sen senast jag skrev?

Jag har blivit 18 år. Känns sjukt konstigt. Hade i alla fall en jättebra födelsedag! En tjej i min math class som jag knappt snackat med hade köpt mig en cupcake, det tyckte jag var extra gulligt av henne för jag inte känner henne så bra! Folk sjöng för mig både hemma och i skolan och gav mig presenter.

Mamma och pappa hade skickat med Kalles kaviar, det måste varit bästa presenten haha, har saknat kaviar så mycket!!

Efter skolan åt jag middag med mina parents på Palermo, en italiensk restaurang, eftersom min favoriträtt är lasagne!

Vad har mer hänt? Idag har jag nästan brutit mitt finger. Haha alltid lika klantig.. skulle hålla upp dörren för personen bakom mig men sen så tappade jag greppet och smällde fingret mellan väggen och dörren. Fick åka hem från skolan. Nu är fingret svullet och blått..lyckat!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0