RODEO

Så igår var jag på Rodeo i Oakdale med Kathleen, Stine, Lisa och Lucia. Det var verkligen en upplevelse! Riktigt amerikanskt. Det spelades country och alla hade cowboyhatt, rutiga skjortor och stora bälten. Pickuptrucks och massa öl. Fanns även en liten marknad där de sålde allt möjligt.
Vi kollade på när cowboysen red på tjurarna och massa annat.

Idag har jag tränat, solat och tagit första doppet i poolen, såå skönt! Ikväll ska jag sova över hos Lucia och möjligen gå line dancing med Mary! och imorgon ska vi shoppa med Celestine! Eller så ska jag upp till bergen med hundarna och dad. Har inte riktigt bestämt mig än. Så skönt med spring break!

Har också valt vilken utbytesstudent vi kommer ta emot i augusti i Sverige också, så taggad.

Och mom and dad pratade om att vi kanske kunde ha en reunion alla utbytesstudenter de har hostat i Panama nästa år, inte så troligt kanske men hade varit grymt kul!






Kommentarer
Postat av: Emelie Wilhelmson

Hej Klara!
Vilket liv du lever! avundsjuk till max, speciellt på surfningen i Hawaii! :)
Vi saknar dig här hemma och hoppas att du har det bäst och får göra alla saker du vill under din tid där!
ha det bäst!

Svar: Hej Emelie! Ah du anar inte hur glad jag blir av sana har spontana kommentarer!! Jag har det jattebra, hoppas ni har det bra dar hemma! Saknar er ocksa, halsa de andra fran mig, PUSS!! <3
Klara Strand

2014-04-15 @ 00:18:39
URL: http://emeliewilhelmson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0