LAKE TAHOE

Trodde inte det skulle bli av men det blev det!
Idag akte jag och mom upp till Lake Tahoe for att aka skidor!
Gud vad taggad jag har varit, har haft san craving efter att fa aka skidor, sarskilt har i USA.
Det var sista veckan de hade oppet nu sa det var bra timing!
Dock har tydligen detta aret varit samsta skidaret pa cirka 50 ar pga vadret??

Jag akte faktiskt sjalv medan mom gjorde annat haha hon ville inte aka skidor men hon ville vara snall och tog upp mig dit anda.  Kandes sa konstigt att forst aka skidor pa formiddagen for att sedan aka hem och sola haha!
Foredrar egentligen att aka snowboard men ar inte sa bra pa det(inte skidor heller for den delen..haha) och jag har ju aldrig akt i de har backarna forut sa tankte att det nog var bast om jag tog skidorna anda.

Och jag traffade massa trevligt folk! Det ar det jag gillar mest med det har, att jag pa egen hand lar kanna nya manniskor. Jag snackade med en Irish man (som jag knappt forstod ett ord av vad han sa) och tva schyssta killar som lanade mig skidglasogon och ville att jag skulle aka med dem, sa det var nice! Nar jag val skulle ta en paus och fika med mom och tog av mig pjaxorna sa kunde jag inte rora mina fotter utan att fa otroligt ont. Det var valdigt konstigt, brukar aldrig handa nar jag aker skidor men jag kunde knappt ga! Sa vi beslutade oss for att det nog var dags for oss att aka tillbaka hem igen, men jag fick ju iallafall min skidakning och nu mar fotterna battre haha!

Imorgon ska jag plugga (borde vara olagligt att ge ut laxor under lov) och sen ska jag pa tjejkvall hos en kompis!
Pa lordag kanske jag ska till Roseville med Mary, Alexa, Lucia och Celestine!
Och pa sondag bar det av till Yosemite, sa taggad!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0