AFS

Hej allihopa!
Jo, jag lever fortfarande..

Idag ringde AFS för att prata med mig, de har velat ringa mig förut men jag har inte velat snacka med dem för jag har tyckt att jag inte har något att säga till dem, men efter några dagar så tänkte jag helt tvärtom, jag har väldigt mycket att säga till om!

De ville prata med mig för att se hur jag mår, informera mig om situationen och om jag hade något jag ville att de skulle veta. 

Det blev ett väldigt jobbigt och långt samtal. 
Jag började gråta, och det känns konstigt att gråta ut för en helt främmande person i telefonen, men jag tror ändå det var bra så de fattar hur dåligt de har fått mig att må, hur allt det här har påverkat mig. 

MEN. Det var en grej han sa som gjorde mig glad. Han sa att det verkar som att jag kommer få åka ner lite tidigare i december så jag kan fira jul där, OCH möjligen då stanna en månad längre under sommaren! 
Så det lät ju bra, hoppas bara de kan göra det officiellt snart.. 

Hur mår jag annars då? 
Jag försöker hålla mig sysselsatt och tänka på annat. När jag har annat för mig mår jag bra och allt känns som vanligt, men när jag är ensam, det är det som är det jobbiga.. Då kommer alla tankarna igen. Eller när jag ska sova. Vissa dagar mår jag jättebra medan andra dagar har ingenting förändrats men jag är jätteledsen över just denna situationen. 

Jag har börjat skolan med 97orna, i en ny klass. 
Började förra veckan. Känns bra att jag håller mig sysselsatt men jag saknar min andra klass så himlaa mycket, och det bidrar också till mer längtan efter USA.
Men verkar som att jag hamnat i en rätt bra klass, alla verkar snälla och så så det blir nog bra. 
Skriver när jag vet mer, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0