17 DAGAR KVAR

Tiden har gått väldigt snabbt och snart är det bara två(!?) veckor tills jag åker.
Obeskrivliga känslor blandat med att vara så nervös och rädd, men samtidigt veta att det här är något jag verkligen vill och känner att jag måste göra.

17 dagar kvar och ingen familj. Känns lite jobbigt. Jag vet ju att jag kommer få det tillslut men väntan är inte rolig. Jag kollar mailen varje dag och varje vecka får man samma svar från AFS. "Ingen nytt men vi jobbar så hårt vi kan". Igår fick jag mail om att jag skulle förbereda mig på att temporärt ha en senare avresa.
Gud jag vill verkligen inte. Vill bara åka nu och jag går miste om över två hela veckor i USA, som jag aldrig får tillbaka. Kan bara hoppas på att jag får värdfamilj innan fredag. Håller tummarna! 

Älskar de här bilderna, får mig att vilja åka ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0