SACRAMENTO

Idag har nog varit en av mina andra favoritdagar. 


Startade dagen med att följa med Mary och luncha med hennes kompis, sen visade hon mig runt i Sacramento som jag inte riktigt sett så mycket av innan så det var nice. Det var 20 grader ute idag?!
Aja jag klagar inte haha.

Vi kollade till the capital building, Old Sacramento och downtown.

Old Sacramento är, som det låter, hur Sacramento var förr i tiden, för över hundra år sedan. Det var väldigt mysigt där, många rancher och salooner och musik som spelades på gatorna.

Downtown Sacramento stack vi till och kollade shoppingen lite.

Sedan stack vi till BJ's med två av Marys kompisar jag inte träffat förut, var också riktigt nice, alla hennes kompisar är så snälla. Och Mary frågar mig alltid om jag vill med så det uppskattar jag verkligen!

Imorgon ska hon och jag prova på cardio kickboxning, efter all mat här så kan det behövas haha!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0