PLANER


Idag har jag, mom och dad åkt och köpt en julgran för de hade inte hunnit med det! Åt ute med min hostmom. Stack även och handlade med dad och skaffade gymkort och tränade där, har aldrig sett ett så stort gym de hade verkligen ALLT. Basketplaner inne och ute, tennisplaner, pooler, bastu, pass osv. Är taggad till att fortsätta gå och köra allt jag inte hann med!

Imorgon ska Kathleen och jag på min AFS orientation som skulle vara i någon stad 40 minuter härifrån, men först ska jag upp lite tidigare fär att äta frukost ute med Mary och hennes kompis! :)

Sen har även Marys kompis från LA bjudit in oss till hennes hus i the o.c! Tydligen har hon ett riktigt mansion och bor i ett rikemansområde så det ska bli riktigt kul att se!

Och snart ska ju jag och Mary ner till Glendale, det ska också bli kul!
Och vi har redan planerat att åka till Vegas någon gång i februari för det är någon break då, sen ville mammas kompis i Phoenix gärna träffa mig och är flygvärdinna så hon ville ge mig ett stand by kort, vilket betyder att man kan få de allra billigaste flygen! Så det är redan i fullgång med planer så det är ju jättekul!




Kommentarer
Postat av: Ninja-Joel

Låter som att du får en superstart! Ni verkar ha mer episkt väder i Kalifornien än i Sverige, särskilt Göteborg. Dock har ni ju ingen snö, hur ska du då kunna fira jul?
High-fivea någon kändis från mig!

Svar: Ja kânns verkligen konstigt ATt kopa julgran I vårväder! Försokte rings dig men du svarade Inge:/
Klara Strand

2013-12-17 @ 11:16:39
Postat av: Nina

Låter ju superbra, kul att ni redan har massa planer på gång!
Ser framemot att läsa om alla dina äventyr, och som personen över skrev, high fiva alla kändisar från mig med! :D

Svar: Haha jaa tack så mycket!:)
Klara Strand

2013-12-17 @ 18:44:45
URL: http://fames.se/ninasova/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0