ONSDAG

Hej!
Idag har jag varit på min skola för ett möte, ska snart ha en orientation men börjar inte skolan förrän sjunde januari.

Efter det träffade jag de andra utbytesstudenterna i Elk grove. Min hostmom skjutsade oss till Red robin så satt vi där och snackade och åt lite. Lisa, som kommer från Island, går också på min skola så känns ju bra att känna någon där!

David, som kommer från Tyskland bjöd med mig på en fest på nyår som jag nog ska gå på om inte min familj har några andra planer för mig, så det kan nog bli kul!

Hans familj ska antagligen åka till Tahoe snart där de har en stuga och åka skidor och erbjöd mig följa med om jag ville så det skulle ju också vara roligt!

Sen känner Mary några som jobbar på disneyland som kanske skulle kunna fixa in oss gratis, hur nice hade inte det varit haha?!

På eftermiddagen stack jag, Mary, Alexa (Marys kompis som ska bo hos oss några dagar), Rob (Marys pojkvän) och hans föräldrar åkte in till Sacramento och kollade på alla christmas lights och jag drack min första starbucks haha!

Folk var så glada, de åkte runt på cyklar och i bilar och ropade merry christmas till alla, några kastade till och med ut candy canes till alla. Tyvärr har jag bara bilder på kameran från det men inte i mobilen.

Imorgon ska jag, Mary och Alexa shoppa!
Puss




Kommentarer
Postat av: Jag

Uppdatera bloggen då!:)

2013-12-21 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0