LOS ANGELES

Nästa dag så stack vi till Huntington beach för att äta frukost. Det var så vackert och häftigt där, en av mina favoritställen här hittills. Det var varmt och folk surfade och spelade volleyboll. Kändes lite som man var med i the o.c eller något hehe. Vi stack ut på en pir till en diner som heter Rubys som verkligen var en mysig, typisk amerikansk restaurang. Tog många bilder som ni nog kommer få se sen. Efter frukosten så åkte vi runt och hälsade på lite släktingar, sen stack vi och julshoppade. Vi hade även tänkt gå på downtown disney men vi kommer tillbaka i januari så vi bestämde oss för att göra det då när man har mer tid. Just nu ligger jag i sängen här hemma, börjar bli lite sjuk tror jag, lagom till julen och allt haha! Aja det går nog över snart igen! Önskar er alla där hemma en goood jul :D

Kommentarer
Postat av: millan.......

god jul fina!
Är så jävla glad att du är där.. så slipper jag dig.. SKOJA. är fett glad för din skull noogler

drick en milkshake åt mig snälla. too die for typ

2013-12-25 @ 17:01:20
URL: http://justacitygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0