JULDAGEN

Min julafton bestod av att vara ensam hemma hela dagen och skypade med min familj när de firade jul.
Sen på kvällen åt vi middag.

Idag började vi dagen med att min hostdad gjorde en riktig christmas breakfast och vi öppnade våra paket.
Sen bjöd Rob mig och Mary på bio, Frozen, jättemysig film verkligen!
Efter filmen stack vi hem och åt middag med familjen.

Btw det är jul och idag var det liksom mellan 10-15 grader ute?? Känns väldigt konstigt haha
Förlåt för dålig beskrivning men vet inte riktigt vad jag ska skriva hehe..

Kelseys hundar som bor hos oss(fem hundar i huset just nu!)Louis och Haley, så söta!!

Kommentarer
Postat av: Milldrog

Ååååååh va söta! Hoppas allt går toppen och att det är lika perfa som det låter, i'm jealous... Gå och köp en digitalkamera nu fort! Vill se så mycket bilder som möjligt!!!!

2013-12-30 @ 19:07:27
Postat av: Milldrog

Ååååååh va söta! Hoppas allt går toppen och att det är lika perfa som det låter, i'm jealous... Gå och köp en digitalkamera nu fort! Vill se så mycket bilder som möjligt!!!!

2013-12-30 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0