SKOLSTART

Imorgon börjar skolan igen. Tänk om det nu hade varit så att jag skulle åkt på fredag. Det hade varit rätt bra ändå. Skolan kanske inte hade börjat än i USA och jag hade haft tid att besöka mina klasskompisar lite innan jag åkte. 

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska jag gå i skolan, stanna hemma eller vad ska jag göra? 
Jag vill inte bara sitta hemma och vara ledsen, jag vill hitta något att fokusera på. Här är några saker jag kommit på: 
* städa mitt rum (jaja skitkul) 
*  göra om på mitt rum (håller på att renovera) 
* ladda ner musik till min mobil som jag kan ha till USA 
* träna 

Har ni någon mer idé? Ni andra utbytesstudenter som väntar, vad är era planer? 

Känns ju onödigt att gå i skolan när det ändå inte kommer ge något. Och jag är taggad men ändå otaggad på imorgon. Ska bli kul att träffa alla igen men tänker också på alla ouppklarade frågor.. "Varför har du inte åkt än?" "Skulle inte du åka?" "Vad gör du här?" osv. Det är verkligen inte kul att höra och det börjar bli tjatigt. Jobbigt att säga hejdå hela tiden. Men jag har fått kompensation för min sena avresa, jag får 3000 kronor tillbaka. Men det känns som rätt lite som tröst när man känner sig såhär. 

Jag och min kompis (rebeccausa.webblogg.se) ska iallafall komma till skolan och överraska vårat gäng med att baka en tårta vi alltid äter tillsammans haha, så det är ju något att se fram emot. Sen ska vi besöka våran nya klass som vi ska gå med när vi kommer tillbaka. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0