HEJ DÅ

Kom på att jag glömde att skriva om min avslutningsfest! Hade den den 31:a vilket jag tyckte passade rätt bra eftersom jag trodde att jag skulle åka en vecka efter det och alla kunde det datumet.. men nu kändes det inte riktigt som ett hejdå utan nu blev det mer "aja vi hinner säkert ses någon mer gång innan du åker" och ja det är antagligen så men känns jobbigt att chansa. Är rädd för att åka ifrån någon utan att ha sagt ett ordentligt hejdå. 

Iallafall. Festen. Samlade mina närmaste vänner på en liten hejdå-fest eller vad man ska kalla det hos mig. Vi satt ute på min altan och grillade, snackade, lekte lekar och så. Det blev en väldigt lyckad kväll, hade jätteroligt. Vi gick på skattjakt och en av mina kompisar hade till och med gjort en frågequiz om mig som alla skulle svara på haha! Alla hade med sig presenter och blommor och det hade jag verkligen inte räknat med så blev jätteglatt överraskad!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0