ÄNTLIGEN

Efter två försenade avresor och nästan en utesluten USA resa så har jag äntligen fått familj!! 
I Sacramento, Californiens huvudstad! 
Så sitter nu och söker runt all möjlig fakta haha:) 
Regnar 58 dagar om året vilket är från och med november till mars, dock ingen snö!  annars är det runt 100 fahrenheit tror jag pappa sa, vilket motsvarar cirka 40 grader. 

Vet dock inget om familjen än för de är inte godkända av AFS än, så vi får hålla tummarna!! 
Men så otrolig lättnad verkligen. 
Nu håller jag tummarna och försöker hjälpa de övriga studenter som är utan familj!

Ville bara även säga att jag fick familj helt utan AFS hjälp, enda anledningen till att jag fick familj var för att jag skrev i en global AFS grupp på facebook, där jättemånga var snälla och ville hjälpa mig, och en lyckades!
Så det är ett tips till er om det är någon där ute som inte har familj än, eller om ni ska åka nästa år och få samma problem. Om jag inte gjort det hade jag antagligen inte haft någon familj just nu!
Här är min skola:) Deras fotballteam heter wolfpack haha!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia ♡♡♡

Åhhh så kul!! San Francisco är så fin stad fast med galet många backar.... lova blogga där borta? :) läser din blogg o gillar den, den är superbra!!

Svar: Jadå ska försöka så gott jag kan iaf! ;) åh tack så mycket!!
Klara Strand

2013-08-27 @ 21:31:20
URL: http://ceciliasj.blogg.se
Postat av: Anna

Åååhh är så himla glad för din skull Klara!! Då ses vi snart, för då kommer vi antagligen vara på samma läger osv under året, för det var dit jag flög när jag skulle till Reno. ÅÅhh hoppas dom blir godkända snart så du kan komma hit!! :D <3

Svar: Tack Anna, jaaa!! :D <3
Klara Strand

2013-08-28 @ 01:57:32
URL: http://annausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0