YEARBOOK

Mycket som hänt sen senast jag uppdaterade, så därför bestämde jag mig för att dela upp det i två inlägg!

I torsdags gick jag på en art show på Co med Lisa och Zoe! Och vi fick våra yearbooks!! Fattar ni hur taggad jag har varit, min alldeles egna, amerikanska high school yearbook!

Jag var med på 4 bilder. Så varje lektion nu håller alla på att skicka runt sina yearbooks för att få dem signade oså.

Idag var det mors dag så jag köpte blommor och ett kort till mom och hela familjen hade en stoor brunch. Det var så gott. Bacon, ägg, hash browns, jordgubbar, bär, banan, mango, pannkakor, hot wings.. Matkoma.
Sahar glad var jag nar jag fick min yearbook! Talk about school spirit, med skoltrojan och allt<3 'The strength of the wolf is the pack, and the strength of the pack is the wolf'
Zoe, Rob, Mary, Mom & dad pa varan brunch pa mothers day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0