VAD SOM VÄNTAR

Så, vad händer just nu?

I skolan har de börjat bli strängare med dresscoden. Kom igen det är 100 Fahrenheit ute vad förväntar ni er??? Så himla många har skickats till the office. Blir bara så irriterad. Så sexistiskt. Måste ha två fingrar breda straps, stor skillnad?

I fredags var jag hos Zoe med Jared, Will, Ifeanyi och Alija. Mysigt! Vi körde truth or dare, tv-spel (älskar zoe's hus, så stort och perfekt att hänga med kompisar i, och hennes föräldrar är aldrig hemma), stack till parken vid hennes hus, beställde pizza och kollade film. Lever livets liv helt enkelt. Allt är så perfekt. Så glad.

Igår lämnade mom mig hos Lucia för min familj skulle ner till L.A för Lyles Graduation från UCLA. Hade gärna också följt med men the prereturn thing var mandatory.

Så jag och Lucia stack på en Chili festival, gick på långpromenader som vanligt, satt vid Starbucks och Cold Stone i cirka två timmar i solen.

Nästa vecka börjar finals (tror jag? Lol bra koll) tagga..Är alltid fullbokad nuförtiden.
Imorgon ska jag va med Jared, tisdag träna och plugga, onsdag va med Zoe, torsdag gå till the Youth group, fredag antagligen va hos Zoe med kompisar som vanligt, sen resten av helgen concert och Santa Cruz, taggatagga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0