SENIOR PICNIC

I torsdags var jag med Zoe, Mikah, Rebekah, Elizabeth, Nidhi, Sayona, Emma, Alli och några mer på Baskin Robbins! Riktig mysig grupp.

Det var sista riktiga skoldagen för seniors och jag började seriöst nästan gråta när jag kollade på wolfpack tv och rektorn och alla lärare typ höll hejdå-tal. Och i våran advo så sa Mrs Lalonde något snällt om alla i klassen o gav oss doughnuts och sen började hon gråta, så söt..

Allt jag tänker på just nu är avsked. Snart åker Zoe tillbaka till Kina och Jared till Mexico. Undrar när jag ser vissa människor "är det här sista gången i hela mitt liv jag kommer träffa dem?"

Jag mår så himla bra just nu, allt är perfekt och känner mig så hemma. Har världens finaste vänner. För cirka en månad sen var det lite blandade känslor för avsked men nu känner jag starkare än någonsin hur mycket jag vill stanna. Ni anar inte. Grät imorse för jag verkligen inte vill hem.

Igår hade vi Graduation rehearsal och jag har inte fått min cap & gown än, och Graduation är på onsdag!! Panik. Efter rehearsal så hade vi senior picnic. Det var jättehärligt väder och vi åt mat, snackade, vattenkrig och played ball. Riktigt mysigt.

Efter skolan var jag med Jared, Will och Ifeanyi. Åh, kommer sakna dem så himla mycket, världens finaste killar!!(Haha är rätt emotional just nu)Har känt dem enda från början men självklart är det just nu vi verkligen börjar komma varandra nära. Kanske ska på bio med dem idag!

Vi stack till Jareds hus, stack till parken, chillade och åkte long board. Älskar såna dagar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0