SPORTARAMA

Kan väl skriva ett inlägg eftersom jag inte har så mycket för mig nu ändå.

Saknar Hawaii sjukt mycket! Vill upptäcka alla öarna. Fast samtidigt älskar jag livet här. Allt är så bra, och vädret är ju helt sjukt! 27 grader och de kallar det vår??

Just nu har jag precis kommit hem från våra grannars hus, har aldrig träffat dem förut men sjukt trevliga, och de hade döttrar i min ålder så det va ju kul att lära känna lite folk i min ålder i mitt område!

Veckan har bara rullat på, igår gick jag med Jared på Sportsarama som är en ny grej som de provar på på nin skola, jag trodde vi skulle medverka men tydligen hade vi anmält oss till att kolla på haha..fast det va ju också kul! Man var olika lag som skulle köra massa stafetter och såna saker tex krabbfotboll, armbrytning osv, låter kanske lamt men faktiskt inte!

Det var freshmen mot sophomores, juniors o seniors. Juniors vann men senior kom tvåa iallafall!

Idag gick jag upp klockan 6 och stack på powerhour med mom sen stack jag och Mary och shoppade, har inte gjort det på aslänge och behövde verkligen sommarkläder så köpte en hel del!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0