PROM

Började med att Jareds mamma skjutsade oss till Sacramentos convention center där balen skulle vara.

Kände mig som en prinsessa haha, vanligtvis när jag försöker göra mig extra fin så brukar det bli det motsatta haha. Mary lockade mitt hår och sminkade mig innan.

Prom var rätt likt homecoming/Sadie's förutom att man var finare klädd och åt middag där.

Väl där gick vi runt och hälsade på våra kompisar och tog foton. Sedan när alla var där så satt vi och åt vid borden vi reserverat. Kändes lite sliskigt att de grindade även på prom menmen haha.. De hade lärare som såg till att folk inte grindade för mycket.

Som vanligt kände jag knappt igen någon låt och då blir det mycket svårare att dansa! Blev asglad när de spelade Swedish house mafia haha..

Iallafall en riktigt trevlig kväll med massa glada människor!

Efteråt stack jag och Jared till Leatherby's sen stack jag hem. 


 
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuuuh visa en bild på jared!

2014-03-25 @ 09:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0