PÅVÄG IGEN



Fredag kväll och har precis packat det sista och imorgon bär det av till Hawaii! Kan inte riktigt fatta det?? Surfinglektioner, delfiner och Luaus, hur nice låter inte det??

Vad har annars hänt då? Ärligt talat inte mycket speciellt, hängt med kompisar och tränat o så. Helt sjukt att när jag kommer tillbaka från Hawaii så är det next term och nya klasskompisar redan! Jag fick economics, world history, senior English och Creative Writing (riktigt taggad till den klassen!) Ska bli kul att lära känna lite nytt folk igen, även fast jag redan känner många i klasserna jag kommer ha redan. Kommer sakna gitarrlektionerna mycket dock, känner verkligen att jag förbättrat mig! Aja, vi hörs om en vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0