HEMMA

Tillbaka i Elk grove! ..och det kanns trakigt haha. Fast anda inte. Men ja ni fattar vad jag menar.
Hawaii var heeeelt otroligt, en av de vackraste platserna jag nagonsin sett. Jag hade verkligen hoga forhoppningar om Hawaii, men det var saa mycket battre an det.
Verkligen en upplevelse for livet med fantastiska manniskor fran hela varlden. Verkligen vart pengarna! Vill gora det igen. Och langre. Att inte veta sakert om man nagonsin kommer tillbaka dit ar en laskig tanke.. Hawaii ar sa langt bort fran Sverige och kostar sa mycket. Kostar ca 35% mer an att bo i ovriga USA. Men tror aldrig jag skulle kunna trottna pa de oarna.  Leva pa stranden och bara ata kokosnotter och surfa hela dagarna. Jag har sa mycket mer att skriva men det borjar bli sent har, har skola imorgon och jag ar ganska trott for har dygnat tva dagar i rad nu.. uppdaterar mer imorgon!

Idag vaknade jag tidigt for att ha frukost med hela familjen pa Cassidys for Kelsey var pa besok, sen akte jag in till Old Sac med Jared, Donovan, Will och Ifanyei. Asharlig dag! Imorgon blir det back to reality igen.

 

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej kan inte du ha ett frågor och svar inlägg?
Här kmr några frågor isf:
Är highscool som i filmer, typ att cheerleder och fotbollskillarna är de populära och att det typ är fest hela tiden?
Var alla hjärtansdag kul? Fick du nåt, och gav du nåt?
Vilken organisation åker du med?
Vad är bra respektive dåligt med den?
Vilka regler har din vfamilj satt upp åt dig?
Vilka regler har organisationen?
Är det lätt elr svårt att komma in i gäng?
Jag har E, G i engelska, tror du att jag klarar mig på det om jag åker till USA?
Hur är människorna där?
Och killarna hur är dem?
Tack!

2014-03-17 @ 18:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0