NEWPORT

Vet att jag inte uppdaterat pa lange men har varit upptagen som alltid. Och jag som trodde att jag skulle ha fa saker att gora under sommarlovet haha vilket skamt. 

Jag har haft sleepover at Robs med Lucia, sagt hejdå till Jared, gått på bio.


I lordags akte jag och dad ner till Kelsey & Lyles place dar mom redan var, alskar deras neighbourhood! 
Dagen efter hade vi födelsedagskalas för min hostdads pappa i L.A. Deras släktingar är supertrevliga så det var nice! Dagen efter stack mom & dad hem men eftersom jag skulle vidare ner till San Diego med Mary och Rob nar de kom over sa sov jag nagra natter utan min vardfamilj i deras slaktingars hus. Forst var jag nervos men de var verkligen sa valkomnande, som en riktig familj. Ville stanna dar langre! 

Umgicks mest med Jake, vi stack till stranden med hans kompisar och vi solade, badade, walked along the pier and lit a bonfire and ate s' mores. Så mysigt. Kändes verkligen som jag var med i The O.C eller något. 

Pa mandagen stack vi med Kim och Joe till Fashion Island och Balboa Island i Newport, så coolt och häftigt. Riktiga rikemanshus. Köpte äntligen ett par Levis shorts, och de var sjukt billiga har i USA?? På kvällen stack jag och Jake och kollade, igen, på The fault in our stars med hans kompisar, sen stack vi och åt glass. 

På tisdagen träffade jag Hanna som var Kims bästa väns dotter, vi klickade direkt och gick och shoppade, spelade minigolf och chillade vid poolen. Sen stack jag o Jake på movienight hos hans schyssta kompisar. Pizza, Brownies och Hannibal. Hans kompisar var sa himla snalla, roliga och oppna, kom verkligen nara dem pa bara nagra fa dagar och kommer verkligen sakna att umgas med dem!

Mina bilder ar fortfarande pa kameran och lanar min host moms dator just nu sa ni far bilder fran L.A senare! 

Bild pa mig & Pat i San Diego da vi at pa en riktig Mexikansk restaurang, saaa gott!! Inte ett dugg som Taco Bell eller Chipotle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0