4TH OF JULY

 
 
 
 
Dagen igår blev inte riktigt som förutsett, men vi gjorde det bästa av situationen.

Hundarna mådde dåligt, mom mådde dåligt. Mary och hennes pojkvän gjorde slut helt out of the blue så hon var såklart väldigt ledsen och vi andra för hennes skull. Väldigt konstig stämning helt enkelt. 

På kvällen stack jag och dad till Elk Grove Park där de varje år har fyrverkerier. Var cirka 20 000 folk där i den stora, vackra parken som är ett av mina favoritställen här, på picknickfiltar, grillade och hade olika lekar. Det spelades musik och såldes mat. Träffade även lite kompisar en stund. 

Idag åkte jag roller skating med Ifeanyi, riktigt mysig dag.

Annars har jag gått på Queen-konsert med Adam Lambert och två av original medlemmarna från Queen med mom i San José. 

Gått på Jareds hejdå-bbq med de andra, umgåtts med Ifeanyi och sagt hejdå till Jared, på riktigt den här gången. 

Det suger så mycket att det här är mitt hem, men från och med när jag lämnar så kommer jag antagligen högst kunna komma hit cirka vartannat år för några veckor om jag har tur, om jag inte flyttar hit på heltid, men då är jag ju utan mitt andra hem också. Om man ändå kunde leva i två världar..har aldrig önskat det så mycket som jag önskar det just nu. Saknar redan Lucia, åh jag önskar hon var här. 

Dock är det så mycket jag är taggad till när jag kommer hem. Träffa kompisar och familj. Även små saker som min egen säng, mitt piano, regn(älskar vädret här men älskar regn också). Saknar fil och kaviar!!
 

Kommentarer
Postat av: millan

fan va söt du är n00bie <3

2014-07-06 @ 20:22:36
Postat av: moa k

Så vacker du är Klara :)

2014-07-15 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0