SPIRIT WEEK

Hola! Den här veckan har det varit Spirit week i skolan, i måndags var vi lediga för det var Martin Luther King day, på tisdagen var det pajama day, onsdag Chad day, idag B-day och imorgon är det school colors! Årskursen som klätt upp sig mest får ett pris.

Nu kommer dagarna nog bli fyllda av rutiner för en tid framöver. Mary börjar skolan, jag har skola och föräldrarna jobbar. Men vi har bokat flygbiljetter till Vegas 14 februari nu iallafall, och snart är det ju min 18-årsdag!

Apropå fylla år så ska jag på Davids födelsedagsfest imorgon, på lördag är det Sadie's och på söndag ska jag och Lucia jobba som servitriser här hemma för mina föräldrar har sin årliga middag, vi får betalt så det är nice! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0