SENASTE DAGARNA

Hej!
Har haft lite mycket att göra de senaste dagarna,  hade mycket läxor att ta igen och åka till sjukhuset igen för hade röda utslag..visar sig att jag är allergisk mot penicillin!

Sen har jag varit på en mid stay orientation i Rocklyn. Alla studenter i silver & gold area team var tvungna att komma. Träffade Anna från Sverige som jag inte träffat sen i juni, så det var nice men kändes jättekonstig att snacka svenska??
Vi fick sitta i grupper och prata om hur vi kände och vi fick göra presentationer om våra hemländer. Sen åt vi och spelade bowling. Trevligt trevligt! 

Sen var det tänkt att jag skulle till LA direkt efteråt med Mary och John men mötet blev försenat så mycket så de åkte utan mig..synd, men jag har ju varit där förut och får fler chanser igen!

Imorgon ska jag äntligen på yoga igen, har inte tränat sen innan disneyland nu för jag varit sjuk! Och jag och mom ska till kyrkan. Sen på måndag är det Martin Luther King day så vi är lediga från skolan!

Btw någon som kollat på nya American Idol? Marys bästa kompisar var med i år så vi samlades hos dem på en fest för att kolla på det, check it out! Tyvärr var Sierra sjuk den dagen så hon sjöng inte lika bra som vanligt.

Kolla 11:33, hittade inte hela deras audition menmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0