DISNEYLAND

Sitter nu på hotellrummet och ska snart gå ner och ta ett dopp i poolen:D

Det var så härligt igår, 28 grader och sol!
Vi steg upp tidigt och stack till Disneyland! Det var riktigt mycket folk där, cirka 60 000 personer och vanligtvis är det ungefär 15 000 så ni kan ju tänka er..haha. Men jag tyckte inte det var så farligt med köerna och så!

Allt var så fint och detaljerat! Tog hur många foton som helst. Vi åkte massa karuseller, åt, kollade i affärerna och såg paraden, ja sånt som man gör på disneyland.

Senare på kvällen stack vi även en liten stund till andra parken, California adventure och åkte lite! California screamin är en av de roligaste bergochdal-banorna jag någonsin åkt!

Sen stack vi till Cheesecake factory som hade food to die for, en av mina nya favoritrestauranger här nu! Ni får mer bilder när jag är hemma!






Kommentarer
Postat av: Ebba

mmmm that cake .............

2014-01-04 @ 12:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0