SIN CITY

På lördagen begav vi oss till Las Vegas, så himla häftigt ställe!! Går verkligen inte att beskriva men det är verkligen ett måste att åka dit. Jag och Mary kom överens om att vi ska komma tillbaka när jag är 21 och paint the town red haha!

Det första jag ser när jag går av flyget är massa spelautomater överallt! Det kändes verkligen som jag var med i en amerikansk film. Fick nästan nypa mig själv för att inte tro att det var en dröm haha. Alla höga byggnader och lampor. Tog tusentals bilder.

Alla ställen är uppdelade i olika teman, det fanns New York tema, Egypten, Venedig, Cirkus osv. På gatorna var det massor av folk, bland annat tiggare, musikanter och gubbar som delade ut kort om "eskorter".

Vi shoppade, gick på restauranger och kollade oss runt. Solade och badade.  Kunde inte få nog av den staden. Har aldrig sett något liknande.

Men ändå känns det rätt skönt på samma gång att vara hemma igen, träffa kompisarna och bara ta det lite lugnt. Gick x antal miles i högklackat varje dag så mina fötter är rätt döda..


Precis innan vi stack till varldens godaste matbuffee, Mary lockade mitt har och sminkade mig samt lanade ut sina klader till mig(perfekt att vi har samma storlek haha)!


Vart hotell, Excalibur.
 




Fontaines of Bellagio.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0