YOSEMITE

Glad pask!

Min pask har verkligen spenderats pa basta sattet (dock far jag val erkanna att man saknat svenska paskmaten..</3)!

Jag, Mary och Dad akte ner till Yosemite national park. Det var verkligen helt otroligt, har aldrig sett nagot liknande. Sa himla vackert. Tror det var forsta gangen i mitt liv jag nagonsin sett ett riktigt vattenfall med egna ogon.

Vi akte tidigt pa lordagen och hikade upp till Nevada Falls, vilket tog cirka 4 timmar. Har hogst hikat i typ en timme forut sa var fett stolt over mig sjalv haha! Ar verkligen ingen hikare men det var faktiskt riktigt nice!
Mina ben var ju lagom doda efterat..

Vi  hade hyrt en stuga som vi overnattade i fran lordagen till sondagen, sen pa sondagen sa akte vi och sag Sequoia trad som bara vaxer i Kalifornien. Idag fyller min hostdad ar sa vi ska fira honom lite ikvall!

Har verkligen haft en busy vecka.. men ett valdigt bra lov! Nu ar det inte langt kvar till graduation, cirka en manad!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0