VECKAN SOM KOMMER

Kom nyss hem från ett härligt träningspass med Mare! Kom på att jag hlömde skriva att jag var på Ikea med i helgen! Känner mig så töntig men varje gång jag ser något svenskt eller hör någon prata svenska (okej som jag gjort typ en gång men ändå) eller något annat associerat med Sverige så blir jag verkligen skiitglad och stolt haha, kan inte hjälpa det..
Tvingade Lucia och Mary att äta köttbullar såklart, sen bakade jag chokladbollar åt dem:):)
Imorgon ska jag och mom på pedikyr och bikram.
Onsdag - fika med Ed
Torsdag - Yoga/Youth group
Fredag - COHS spring musical
Lördag - Rodeo!

En bild från när Mary överraskade mig en gång och kom hem med lite grejer från Ikea!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0