SOMMARTIDER

Efter att ha haft några regniga och svalare dagar så är solen äntligen tillbaka!
Trodde att min hy hade vant sig lite vid solen nu men tydligen inte..brände mig rätt rejält den här helgen haha.
27 grader och det kommer bara bli varmare från och med nu. Nu när det är varmare börjar det bli dags att inviga poolen med, imorgon ska vi sätta igång solpanelerna.

När det är soliga dagar som idag så är det så härligt att bara ta hundarna på en promenad, idag gick jag runt med Duncan i 2 och en halv timme..är så trött nu och sönderbränd hehe.

Bara en vecka kvar i skolan sen är det springbreak!
Vi ska försöka se till att jag får åka upp till Kathleens bror och åka skidor där över dagen om vädret är bra, hoppas verkligen det för saknar verkligen skidåkningen!

Igår var riktigt mysig.
Jag, Lucia, Mary och Keri-Anne hade sleepover i Rob's lägenhet nu när han är i Dubai.
älskar sena sommarkvällar när man bara går runt utomhus och snackar om allt och inget.
Sen har de lägenheterna ett eget spa och pool med!
Och vi åt massa gott och kollade på filmer o så, måste göras om!

Tänk att det bara är 6 skolveckor kvar till det är graduation?? Både kul och tråkigt på samma gång. Kommer sakna det här skolsystemet, klasskompisarna och vissa ämnen som vi inte har i Sverige.

Jessica o jag fran Kings Game
å ä ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0