MONTEREY

Hej! Kom nyss hem från en trevlig helg i Monterey med min familj och Lucia! Lucia känns mer som än värdsyster till mig så många saker vi hittar på.

Monterey är en stad i the bay area, 3 timmar från Elk Grove. Min familj har tagit alla deras utbytesstudenter dit så de har det nästan som en tradition.

Vi besökte ett aquarium, kollade i souvenirbutiker och i Monterey, åt på restauranger. Köpte en amerikansk skylt (haha vet inte vad det är med mig och amerikanska skyltar..har köpt tusen) och en California republic flagga som jag ska be min familj o vänner skriva på o som jag sen ska sätta upp i mitt rum hemma i Sverige!

I fredags hade jag och Lucia sleepover med Mary och Duda i Rob's lägenhet, alltid lika mysigt haha! Fast han kommer hem igen på torsdag efter 2 månader i Dubai så då kommer vi nog inte vara där lika mycket haha..
Duda ar frisor sa hon klippte mitt och Marys har, klippte 1 decimeter sa det ar skitkort nu haha men det behovdes verkligen.

Nästa vecka är det reverse minimum days, vilket betyder att jag börjar 11 varje dag, gött! Och det ska bli 35 grader, lycka till att följa dress coden nu med haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0