LYCKORUS

Ar sa glad just nu. Inte av nagon speciell anledning direkt. Eller jo, jag ar exalterad.
Om jag inte har berattat det sa ska vi vara vardfamilj nar jag kommer tillbaka till Sverige!
Ar saaa taggad, har ju haft sa bra erfarenheter bade av att vara utbytesstudent samt att ta emot.
Framst ar jag taggad for varan utbytesstudents skull haha, hur mycket roligt han eller hon har framfor sig!
Ja, det ar ju ett tag kvar men anda..

Idag skickade mamma ett mail till mig om mojliga utbytesstudenter vi kunde ta emot. Fick en Deja vu kansla fran forra gangen vi 'hostade' samt nar jag sjalv skrev mitt brev till min vardfamilj. Kande igen mig i allas brev jag laste.
Sa svart att bestamma, man vill ju nastan ta emot alla pa samma gang!

Jag alskar verkligen det har. Jag alskar att lara mig andra sprak och ta del av andras kulturer, samt lara dem om min kultur. Det har ar verkligen perfekt for mig. Kanns sa skont att vara ett steg narmare vad jag vill jobba med i framtiden. Jag vet inte exakt, men jag ar valdigt saker pa att det vill ha med det har att gora. Jag vill vara volontar for AFS nar jag kommer tillbaka. Efter gymnasiet vill jag gora volontararbete utomlands. Langtar till och med till att om kanske 20 ar ta emot en utbytesstudent som vardmamma. Ska latt uppmuntra mina barn och folk i min narhet till att bli utbytesstudenter, det lar bli ett av de basta valen i ditt liv!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0